skisser för sommaren

2010-06-18 @ 03:15:08 / photographs
  • Tillbaka

  • 0 avtryck

    Allmänt:
    - Alla frågor och svar kommer finnas under FAQ
    - Jag granskar alltid kommentarerna innan dom publiceras.
    - Reklam till tävlingar, bloggar etc kommer inte att godkännas.
    - Ska du kommentera så skriv gärna in din URL/Bloggadress om du har en blogg.
    - Ska du kommentera, och du inte har någon blogg, skriv gärna ditt namn isåfall.
    - Kränkande kommentarer kommer inte att godkännas. Tänk på att du alltid lämnar
    ut en IP-adress efter dig. Så du är inte anonym på internet om du tror det.
    - Jag prenumererar bara på bloggar jag följer via Bloglovin. Så sluta tjata om vi
    ska följa varandra. Jag prenumererar på dom bloggar jag tycker är läsvärda.


    Foto:
    - Du hittar information om min kamerautrustning under INFO På G!
    - Ingen får ta mina foton utan mitt tillstånd. Därav © | Copyright.
    Vill du ha foton så får du gärna fråga först. Tack så mycket!


    Kommentarer

    What's on your mind?

    Vad heter du?
    Stammis?

    Din E-postadress: (bara jag som ser)


    Vad heter din blogg?


    Avtryck:




    Trackback